מה the Lod Mosaic ולמה כדאי להגיע אליו?

המושג the Lod Mosaic עלול לבלבל, אבל בפועל מדובר על פסיפס לוד: פריט ארכיאולוגי מיוחד שהיה ככל הנראה חלק מהרצפה של וילה בלוד הרומית והביזנטית. בגלל המיקום המיוחד של the Lod Mosaic מצד אחד ועל רקע התקופה שהוא מתאר מצד שני, הפך האזור לאתר תיירות מוביל.

כיום ניתן להגיע אל the Lod Mosaic עם חברים, קרובים, בני משפחה, חוקרים, תיירים מחו"ל ועוד. בכל אחד מהמקרים האלה, מרוויחים את הנגישות הגבוהה של העיר לוד בכלל ואת הערך המוסף של פריט ארכיאולוגי כל כך ייחודי ויוצא דופן כמו the Lod Mosaic בפרט.

כמו כן, כדאי לדעת שהפסיפס נחשב לאחד הגדולים וגם השמורים והיפים בישראל. זה אומר שבכלל לא חייבים להגיע עם רקע מקצועי מסוים או לדעת מה זו ארכיאולוגיה, כי הרושם הראשוני של the Lod Mosaic הוא בלתי נשכח. אחרי ביקור אחד בפסיפס הזה, כל שנותר הוא להכניס מהר את לוד לרשימת אתרי תיירות החובה בישראל.


 

מתי פתוח מרכז המבקרים של the Lod Mosaic?

מרכז המבקרים סביב the Lod Mosaic מושך אליו המון תשומת לב כי הוא נגיש ונוח. אפשר להגיע ולראות את the Lod Mosaic מקרוב לבד, או לתאם ביקור יחד עם מדריכי טיולים. היתרון של טיול באזור עם מדריך מנוסה הוא שמקבלים מידע מעשיר, שואלים שאלות ושומעים תשובות.

יתרה על כך, מדריכי טיולים מנוסים יכולים כיום להציג את the Lod Mosaic בפני קהל היעד ובהתאמה לגיל או לתחומי העניין שלהם. זו כבר סיבה מספיק טובה להגיע אל the Lod Mosaic ולא לשכוח לבוא עם ראש פתוח כדי ללמוד על תקופה מרתקת ומעניינת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מענה אנושי לעסקים

לפי מה משווים בין סוגים שונים של מוס שיזוף עצמי?

מה היתרונות של טיולי צילום בארץ לעומת טיולים כאלה בחו"ל?