היתרונות של מענה טלפוני

מענה טלפוני מציע מגוון רחב של יתרונות עבור בעלי עסקים שיודעים להשתמש בו בצורה נכונה. קודם כל, רוב הלקוחות מעדיפים מענה טלפוני על פני מענה ממוחשב. כאשר לקוחות יוצרים קשר עם בית עסק מסוים ורוצים לשאול שאלה או להעביר תלונה, הם מצפים לקבל יחס רציני. הדרך היחידה להבטיח תחושה של יחס רציני עבור לקוחות של בית עסק מסוים הוא להעמיד לרשותם מוקד של מענה טלפוני ולרכז את הפניות בצורה מסודרת.

עוד יתרון של מענה טלפוני בא לידי ביטוי בגמישות. הדרך הכי טובה לשמור על גמישות מבחינת המענה עצמו היא לספק אותו בצורה של מוקדנים טלפוניים ולא עם מערכת ממוחשבת. בעזרת מענה טלפוני אפשר לפיכך ליהנות מכל העולמות: גם לתת ללקוחות תחושה טובה יותר וגם להבטיח שהם יחזרו אל בית העסק בעתיד.

מבחינת בעלי עסקים רבים, מענה טלפוני הוא השקעה משתלמת לכל דבר ועניין. משתלם יותר להקים מענה טלפוני מאשר מערכת ממוחשבת, למרות שהעלויות הראשוניות מעט גבוהות. עם זאת, אפשר גם להשתמש בשירות של מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ.


מה זה מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ?

מודל של מיקור חוץ מאפשר לבעלי עסקים לשלם לחברה אחרת בשביל לקבל ממנה שירותים מסוימים. בהקשר של מענה טלפוני, זה אומר למשל בעלי עסקים משלמים לחברה שיש לה מוקדנים משל עצמה. אותם מוקדנים עונים ללקוחות של בית העסק בשמו, אבל הם לא עובדים שלו והוא לא אחראי על הגיוס, ההכשרה והתנאים שלהם.

מודל מיקור חוץ חוסך בהוצאות ועוזר לשמור על התקציב. עבור בעלי עסקים רבים ובעיקר עסקים קטנים, זו גם הדרך היחידה להציע ללקוחות מענה טלפוני איכותי וברמה גבוהה.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מענה אנושי לעסקים

לפי מה משווים בין סוגים שונים של מוס שיזוף עצמי?

מה היתרונות של טיולי צילום בארץ לעומת טיולים כאלה בחו"ל?