פוליש לרצפת טרצו למראה חדש ומרשים

היתרון הכי גדול של פוליש לרצפת טרצו בא לידי ביטוי בכך שהשירות מעניק לרצפה מראה חדש ומרשים. במקום להסתפק במראה המוזנח של הרצפה או לשלם עשרות אלפי שקלים כדי להחליף אותה, ניתן כיום ליישם שיטות פוליש מתקדמות ומשוכללות.

השיטות השונות מאפשרות לבצע את הפוליש על גבי הריצוף וכך להחליק את השכבה העליונה שלו בצורה עדינה. לאחר מכן, משלבים בין פוליש לרצפת טרצו לבין החדרת חומרים נוספים שהתפקיד שלהם הוא להוסיף איטום ולמנוע החלקה.


 

בעלי רצפת טרצו גם צריכים להביא בחשבון את ההבדל בין פוליש לבין ניקיון רגיל: בעוד הפוליש מבוצע תוך כדי ליטוש השכבה העליונה ולכן בעזרתו אפשר לחשוף שכבת טרצו חדשה לגמרי, הניקיון מתמקד רק במה שנמצא על גבי השטח. כמו כן, הניקיון לא חודר פנימה ולכן התוצאות שלו עם רצפת טרצו תמיד יהיו יחסית מוגבלות.

כמה עולה פוליש לרצפת טרצו?

העלות של פוליש לרצפת טרצו נקבעת לפי פרמטרים שונים. קודם כל, מביאים בחשבון את גודל השטח. בדרך כלל מתמחרים שירותי פוליש לרצפת טרצו לפי מ"ר, אבל אפשר לחסוך בהוצאות אם מדובר על בית גדול. ככל שהשטח גדול יותר, כך המחיר למ"ר צפוי לרדת.

שנית, צריך לבדוק באיזה סוג של פוליש מדובר. לא כל שירותי הפוליש מבוצעים באותה שיטה או עם אותם חומרי גלם. על מנת שהתוצאות של הפוליש יהיו טובות ויעמדו בציפיות של קהל היעד והלקוחות, רצוי להתאים אותן לאופי של הריצוף. זה בדיוק התפקיד של בעלי מקצוע ולכן חשוב לבחור אותם נכון.

בעלי מקצוע אמינים יכולים לתאם שירותי פוליש לרצפת טרצו במחיר הוגן. בנוסף, הם יציעו אחריות הוגנת לתקופה יחסית ארוכה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מענה אנושי לעסקים

לפי מה משווים בין סוגים שונים של מוס שיזוף עצמי?

מה היתרונות של טיולי צילום בארץ לעומת טיולים כאלה בחו"ל?