בואו ללימודי בימוי וגלו את הכח אמיתי שלכם

על אף התחושה ששוק העבודה מתרכז אך ורק בעולמות הדיגיטל, הסייבר ודברים נוספים בהיי טק, עדיין צעירים רבים ואנשים שהחליטו לשנות את ייעודם, בוחרים ללכת ללמוד אמנות. בין המקצועות הנחשקים מבין תחומי האמנות הוא עולם הבימוי: לראייה, יותר ויותר מוסדות אקדמיים פותחים עוד ועוד מסלולים של לימודי בימוי.

כיוון שלביים הוא מקצוע הדורש עבודת צוות, תמיד מסביב לבמאי או לבמאית יש עוד אנשים איתם עם העובדים, כך גם הלימודים שמתרחשים בשיתוף עם עוד אחת מהמסגרות הקשורות לעולם, כמו למשל לימודי תסריטאות או לימודי משחק ובהם מתקיים קשר רציף בין השחקנים לבמאי, וזה תלוי במסגרת בה בחרתם ללמוד. 


 

לרוב לימודי בימוי נמשכים בין שנה לארבע שנים, זה תלוי במוסד הלימודים. כמו כן, גם ללימודי בימוי ניתן לקבל מלגות כאלה ואחרות שעליהן תוכלו לקרוא ולברר באינטרנט וברשתות החברתיות.

האם מצלמים סרטים כבר בשנה הראשונה?

אחד היתרונות הגדולים שיש בלימודי בימוי הוא שצוברים ניסיון כבר מהתחלה. הסטודנטים והסטודנטיות מתבקשים ליצור את היצירה הראשונה שלהם עם תחילת הלימודים, וכל הזמן הדרישות וגודל המשימה עולים יחדיו.

אם בחרתם ללמוד בימוי ובחרתם בעולם הקולנוע והטלויזיה, תרגישו מהר מאוד את סט הצילומים ותהיו אחראים לצלמים ולעוזרי ההפקה. בהמשך, את הסרטים מקרינים מול כיתת הלימוד ולאחר הצפייה מקבלים ביקורת מצד המרצים.

ברוב מוסדות הלימודים, בסוף כל שנה ישנו סרט גמר ובו הסטודנטים שסיימו את השנה בלימודי בימוי מתבקשים להציג את הסרט שלהם. כיום, סרטי סטודנטים רבים מתפרסמים בארץ ובעולם ותופסים תאוצה. לא אחת שבה סטודנט ללימודי בימוי זכה עם סרט שלו או שלה בפסטיבל עולמי כזה או אחר, וכך התפרסם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מענה אנושי לעסקים

לפי מה משווים בין סוגים שונים של מוס שיזוף עצמי?

מה היתרונות של טיולי צילום בארץ לעומת טיולים כאלה בחו"ל?