כל היתרונות של מענה אנושי עבור בעלי עסקים קטנים

בעלי עסקים קטנים חייבים לשמור על קשר עם קהל הלקוחות שלהם. אחת הדרכים הכי טובות לשמור על קשר עם קהל הלקוחות היא להציע לו מענה אנושי זמין. עם זאת, לבעלי עסקים קטנים לא תמיד יש את המשאבים על מנת להציע מענה אנושי מן הסוג הזה. לכן הפתרון הרלוונטי עבור בעלי עסקים קטנים יכול וצריך להיות שירות של מענה אנושי במודל של מיקור חוץ.

באמצעות מודל של מיקור חוץ בעלי עסקים קטנים יכולים לחסוך בהוצאות. קודם כל, שירות מן הסוג הזה מאפשר לבעלי עסקים קטנים לדעת כמה בדיוק הם צפויים לשלם מדי חודש. בהקשר של מענה אנושי ושירות לקוחות זה גם אומר שבעלי עסקים קטנים כבר לא צריכים לדאוג לגיוס כוח אדם ולהסמכה שלא. בטווח הארוך, מענה אנושי שניתן גם עבור בעלי עסקים קטנים מייצר עבורם יתרון מול המתחרים ולכן גם מוכיח את עצמו כלכלית.


מה ההבדל בין מענה אנושי לבין מענה ממוחשב עבור בעלי עסקים קטנים?

בשביל להבטיח זמינות גבוהה צריכים בעלי עסקים קטנים להציע לקהל הלקוחות מענה אנושי שיהיה נגיש עבורם כמה שיותר שעות ביממה. הבעיה היא שלבעלי עסקים קטנים לא תמיד יש את הזמן לקבל את השיחות הנכנסות בעצמם, לכן כדאי להם להשתמש בשירות של מענה אנושי אבל במודל של מיקור חוץ.

בסופו של דבר, בעלי עסקים קטנים חייבים לחשוב מחוץ לקופסה אם הם רוצים לשמור על הלקוחות שלהם מרוצים. בטווח הארוך, מענה אנושי מוכיח את עצמו כי הוא הופך לקוחות זמניים ללקוחות קבועים. בנוסף, מענה אנושי מאפשר לבעלי עסקים להמשיך להתעסק ולתת פתרונות רק במה שהם מתמחים בו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מענה אנושי לעסקים

לפי מה משווים בין סוגים שונים של מוס שיזוף עצמי?

מה היתרונות של טיולי צילום בארץ לעומת טיולים כאלה בחו"ל?