המלצות והנחיות לגבי תזונה לסוכרתיים

חולי סוכרת חייבים להימנע מצד אחד ממאכלים מסוימים, אך כן להכניס לתפריט שלהם מצד שני שלל מאכלים אחרים. בשביל לבנות את התפריט הנכון של תזונה לסוכרתיים, ניתן לפעול באופן עצמאי ולהתייעץ עם בעלי מקצוע.

בנייה עצמאית של התפריט אולי חוסכת זמן, אך היא גם כרוכה בסיכון מסוים. לכן, הפתרון יהיה בדרך כלל לערב רופא משפחה ודיאטנים. לאחר מכן, ניתן יהיה לפעול באופן אוטונומי כדי להחליט מה מוציאים או מוסיפים לתפריט לפי אורח החיים וההרגלים שלנו.


 

למה חשוב שהתפריט של תזונה לסוכרתיים יותאם ספציפית עבורנו?

התאמה אישית של תזונה לסוכרתיים לאורח החיים של כל אחד ואחת מאיתנו חשובה בגלל כמה סיבות. ראשית, יכול להיות שהתגובה של אדם מסוים לתפריט של תזונה לסוכרתיים תהיה חיובית – בעוד התגובה של אדם סוכרתי אחר לאותו תפריט תהיה שלילית. בשביל למנוע את זה, מגבים כל המלצה על תזונה לסוכרתיים בנתונים אובייקטיביים: לחץ דם, תוצאות של בדיקות דם, היסטוריה רפואית וכן הלאה.

שנית, יש גם משמעות לאופן שבו בונים כל סוג של תפריט תזונה לסוכרתיים מבחינת התמדה. המטרה היא כמובן להפוך את התפריט המומלץ לחלק מהחיים, על מנת לשפר את אורח החיים וכדי להוריד מדדים מסוכנים של סוכרת. כדי להשיג מטרות כאלה, בונים תפריט של תזונה לסוכרתיים עם חומרי גלם שזמינים עבורנו והם לטעמנו האישי.

מה כוללת תזונה לסוכרתיים?

מכל האמור לעיל אפשר להבין מדוע המלצות והנחיות לגבי תזונה לסוכרתיים יכולות להיות כלליות בלבד. יש המון ערך בהמלצות מן הסוג הזה מבחינת האופן שבו הן מתוות עבורנו את הדרך, אבל הן לא מספיקות. אם רוצים לייעל את ההתמודדות, צריך לבנות תפריט אישי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מענה אנושי לעסקים

לפי מה משווים בין סוגים שונים של מוס שיזוף עצמי?

מה היתרונות של טיולי צילום בארץ לעומת טיולים כאלה בחו"ל?