טיפים עבור יישום נכון של מוס שיזוף

הדרך הנכונה ליישם מוס שיזוף היא להיצמד להנחיות היצרן. על גבי כל אריזה של מוס שיזוף אמורות להופיע הוראות ברורות לגבי האופן שבו מיישמים אותו על חלקים שונים של העור, מה עושים איתו עם או בלי תכשירי טיפוח אחרים, כל כמה זמן מחדשים אותו ותוך כמה זמן גם אמורים לראות תוצאות. בזכות המידע האובייקטיבי הזה, ניתן ליהנות מהיתרונות של מוס שיזוף גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

אבל מלבד הנחיות פרטניות שמשתנות על כל סוג של מוס שיזוף, יש גם טיפים כלליים ואחידים יותר. כך למשל רואים שכדאי ליישם כל סוג של מוס שיזוף בעזרת כפפה מתאימה וכך להשיג תוצאות טובות לזמן ממושך. בנוסף, יש הסכמה על כך שכדאי ליישם מוס שיזוף על עור יבש ולאחר מכן להימנע מהרטבה שלו. במידת הצורך, אפשר גם לחדש את השכבות השונות של מוס שיזוף בהתאם לדרגת השיזוף שאליה מעוניינים להגיע.

 


מוס שיזוף – למי הוא מתאים?

כל הטיפים ליישום נכון של מוס שיזוף עלולים להבהיל את מי שאינם מגיעים מהתחום ולכן גם לא מכירים אותו. אבל בפועל, לא באמת צריכים להיות בעלי ניסיון או רקע מקצועי עם יישום של תכשירים או מוס שיזוף על הגוף. גם אם עושים את זה בפעם הראשונה, יש הנחיות מדויקות של היצרן ואין שום סכנה עם יישום קבוע של מוס שיזוף על העור.

מוס שיזוף מתאים לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים. הוא מוכיח את עצמו מבחינת ההשפעה על הגוון של העור, הוא עדיף על חשיפה לשמש במהלך שיזוף טבעי והוא בעיקר מומלץ אם רוצים לשדרג ולרענן את שגרת הטיפוח לאורך השנה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מענה אנושי לעסקים

לפי מה משווים בין סוגים שונים של מוס שיזוף עצמי?

מה היתרונות של טיולי צילום בארץ לעומת טיולים כאלה בחו"ל?