מה לומדים במהלך קורס אבלטון ומה היתרונות שלו?

קורס אבלטון אפשר לעבור גם בצורה פיזית וגם אונליין. בשני המקרים האלה, המטרה היא לשלב בין תכנים תאורטיים לבין סדנאות מעשיות. השילוב הזה בין הידע התאורטי והפרקטי הוא חלק בלתי נפרד מרשימת היתרונות של קורס אבלטון, כי המטרה היא לסיים אותו עם תיק עבודות מסודר. לאחר מכן, ניתן להשתמש בתיק העבודות הזה על מנת להגיש מועמדות לעבודה בשלל משרות נחשקות – או אפילו כדי להציע שירותים בתור עצמאית ולפתוח עסק פרטי.

במהלך קורס אבלטון לומדים על התוכנה המועדפת בעולם ליצירת מוזיקה ומבינים מה מאפיין אותה מבחינת יצירה, הקלטה ונגינה. לאחר מכן, תכנים מתקדמים יותר של קורס אבלטון עוסקים בהשוואה בין תוכנות להפקה ויצירה מוזיקלית ובמתן כלים לבחירה מושכלת שלהם לפי הפרויקט שאותו מנסים להשיג. בנוסף, בוגרים שמסיימים בהצלחה קורס אבלטון יכולים לקבל תעודת הסמכה רשמית של יצרנית התוכנה.


 

למה לעבור קורס אבלטון בצורה מקצועית?

השאלה המתבקשת היא האם יש מקום והאם כדאי לעבור קורס אבלטון לגמרי לבד. מצד אחד, קורס אבלטון שעוברים לבד אמור לחסוך בהוצאות. מצד שני, מה שזול עולה ביוקר. ספציפית במקרים שונים של קורס אבלטון, הניסיון ללמוד לבד גם דורש המון השקעה של זמן, מאמץ וכסף. בזמן שלומדים לבד אי אפשר למשל לעבוד, אז אולי עדיף לרכז את כל הדרישות תחת קורת גג אחת.

כמו כן, קורס אבלטון שלומדים לבד לא כולל מפגש עם חברים לספסל הלימודים ואין בו הרצאות של בעלי מקצוע מנוסים. אז אם רוצים לסיים את המסלול של קורס אבלטון עם קשרים אישיים שעוזרים להשתלב בתחום ובענף, אין באמת תחליף למוסד לימודים מקצועי שמאחוריו ניסיון והמון המלצות.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מענה אנושי לעסקים

לפי מה משווים בין סוגים שונים של מוס שיזוף עצמי?

מה היתרונות של טיולי צילום בארץ לעומת טיולים כאלה בחו"ל?