איך מענה אנושי משפיע על לקוחות קיימים?
לקוחות קיימים שיוצרים קשר עם בית עסק מסוים מצפים לקבל בצד השני מענה אנושי ולא מענה ממוחשב. זה ממש לא מובן מאליו בעידן של היום, כי דווקא עכשיו יותר ויותר בעלי עסקים מנסים לחסוך בהוצאות באמצעות הפעלת מענה ממוחשב או לכל הפחות אוטומטי. אבל בפועל, מענה אנושי מוכיח את עצמו בטווח הקצר והארוך ויש לו המון יתרונות.
מבחינת בעלי עסקים ונציגים של חברות, היתרון הכי גדול של מענה אנושי בא לידי ביטוי באופן שבו הוא מאפשר להגדיל את הלויאליות שלהם כלפי המוצר או השירות. כאשר לקוחות מקבלים מענה אנושי ולא מענה ממוחשב או אוטומטי, יש סיכוי גבוה יותר שהם יקנו את המוצר והשירות בעתיד.
יתרה על כך, מחקרים מראים שבאמצעות מענה אנושי ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוחות ימליצו על המוצר או השירות גם לחברים ולמשפחה שלהם. אז מהבחינה הזו, השקעה בהפעלה של מוקד מענה אנושי ולא ממוחשב היא ללא ספק דרך משתלמת להגדיל הכנסות.
מה לגבי השפעה של מענה אנושי על לקוחות חדשים?
מענה אנושי משפיע גם על לקוחות קיימים וגם על לקוחות חדשים. כאן מדובר ספציפית על אנשים שעדיין לא קנו את המוצר או השירות, אבל כן הביעו בו עניין. במקרים כאלה, אותם אנשים יבקשו אולי ליצור קשר עם בית העסק כדי להכיר אותו טוב יותר. כאשר אנשים חדשים מתעניינים במוצר או בשירות ויוצרים קשר עם בית העסק, אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי.
מענה אנושי מאפשר לבעלי עסקים להפעיל את המוצר או השירות שלהם בראש שקט. בזכות הידיעה שיש נציג אנושי שמקבל את הפנייה, מעלים את הסיכוי לגיוס לקוחות.
תגובות
הוסף רשומת תגובה